071 - 526 1893

FAQ

Hieronder vindt u een overzicht van de meeste gestelde vragen door deelnemers en de antwoorden daarbij. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op.

Ik wil mijn e-mailadres wijzigen waarmee ik kan inloggen in VastePrik.

Voor VastePrik gebruikers wordt een account (inloggegevens) aangemaakt op basis van het e-mailadres dat u heeft doorgegeven aan uw hemofilie behandelcentrum en dat geregistreerd wordt in het HemoNED Register. Het komt voor dat het e-mailadres in het Register niet klopt door bijvoorbeeld spelfouten of dat u een ander e-mailadres wilt gebruiken. Geef de gewenste wijziging van het e-mailadres door aan uw hemofilie behandelcentrum. Zij zullen de wijziging oppakken volgens de ‘Procedure Zorgverlener voor wijzigen e-mailadres VastePrik gebruiker’.

Bij een kleine wijziging kunt u ook zelf een aanpassing van het e-mailadres aanvragen bij MRDM. Deze procedure staat verder uitgewerkt in de 'Procedure Deelnemer voor wijzigen e-mailadres' welke u hieronder kunt downloaden.

Ik heb een probleem met de VastePrik app en/of webpagina.

Wanneer u een (technisch) probleem heeft met de VastePrik app en/of webpagina, bijvoorbeeld het uitvallen van de app, inlogproblemen of verdwenen accounts, dan kunt u contact opnemen met de servicedesk van MRDM via servicedesk@mrdm.nl, tel.nr. 088 - 5700 030.

Meer inhoudelijke vragen/wensen over VastePrik, bijvoorbeeld items die u graag toegevoegd ziet worden aan de app, kunt u voorleggen aan Stichting HemoNED via de contactgegevens op deze website.

 

Ik heb mij aangemeld maar ontvang geen inloggegevens voor VastePrik.

Het kan gebeuren dat u bij uw hemofilie behandelcentrum toestemming heeft gegeven voor deelname aan HemoNED maar u nog geen inloggegevens heeft ontvangen voor VastePrik. De aanmelding kan 1-2 weken duren doordat uw hemofilie behandelcentrum u eerst moet registreren in het HemoNED register.

Heeft u na twee weken nog steeds niets ontvangen, neem dan contact op met uw hemofilie behandelcentrum om na te vragen of zij uw e-mailadres al hebben geregistreerd in het HemoNED register. Wanneer dit het geval is maar u heeft toch geen account- en inloggegevens voor VastePrik ontvangen (of u heeft deze per ongeluk verwijderd uit uw mailbox) dan kunt u de volgende stappen volgen.

Te volgen stappen als u geen inloggegevens voor VastePrik (meer) heeft

Stap 1

Ga naar de webpagina van VastePrik: https://vasteprik.mrdm.eu

Stap 2

Kies de optie ‘Wachtwoord vergeten’

Screen Clipping

Stap 3

U komt op een veld met ‘Uw wachtwoord wordt gereset’

Screen Clipping

Stap 4

Vul hier uw e-mailadres in dat u heeft opgegeven op het Toestemmingsformulier en klik op de knop ‘OK’

Stap 5

Als uw e-mailadres wordt herkend dan ontvangt u op dat e-mailadres een link om een (nieuw) wachtwoord voor VastePrik in te stellen.

Stap 6

(als stap 5 niet van toepassing is)

Als uw e-mailadres niet bekend is bij VastePrik (en dus ook niet in het HemoNED register staat) neem dan contact op met uw zorgverlener. Het juiste e-mailadres moet dan door uw zorgverlener worden ingevoerd in het HemoNED register en worden afgestemd met MRDM (Procedure wijzigen e-mailadres). Daarna ontvangt u op dat e-mailadres een link naar uw VastePrik account.

 

Hoe kan ik mij aanmelden voor de VastePrik app?

U kunt zich als volgt aanmelden voor de VastePrik app:

  1. U ontvangt van uw hemofilie behandelcentrum een informatiefolder en een toestemmingsformulier.
  2. Lees de informatie zorgvuldig door.
  3. Onderteken het toestemmingsformulier en overhandig deze aan uw hemofilie behandelcentrum.
  4. Uw hemofilie behandelcentrum registreert u in het Nederlands Hemofilie Register, inclusief uw e-mailadres.
  5. U ontvangt een e-mail van MRDM met informatie hoe u kunt inloggen in VastePrik.

>>FAQ

Wij helpen u graag verder

neem contact op