071 - 526 1893

FAQ

Hieronder vindt u een overzicht van de meeste gestelde vragen door deelnemers en de antwoorden daarbij. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik mij aanmelden voor de VastePrik app?

U kunt zich als volgt aanmelden voor de VastePrik app:

  1. U ontvangt van uw hemofilie behandelcentrum een informatiefolder en een toestemmingsformulier.
  2. Lees de informatie zorgvuldig door.
  3. Onderteken het toestemmingsformulier en overhandig deze aan uw hemofilie behandelcentrum.
  4. Uw hemofilie behandelcentrum registreert u in het Nederlands Hemofilie Register, inclusief uw e-mailadres.
  5. U ontvangt een e-mail van MRDM met informatie hoe u kunt inloggen in VastePrik.

Ik heb mij aangemeld maar ontvang geen inloggegevens voor VastePrik.

Het kan gebeuren dat u bij uw hemofilie behandelcentrum toestemming heeft gegeven voor deelname aan HemoNED maar u niet direct inloggegevens heeft ontvangen voor VastePrik. De aanmelding kan 1-2 weken duren doordat uw hemofilie behandelcentrum uw e-mailadres eerst moet invoeren in het HemoNED register.

Heeft u na twee weken nog steeds niets ontvangen, neem dan contact op met uw hemofilie behandelcentrum om na te vragen of zij uw e-mailadres al hebben ingevoerd in het HemoNED register.

Als uw hemofilie behandelcentrum uw e-mailadres heeft ingevoerd in het HemoNED register, maar u heeft toch geen account- en inloggegevens voor VastePrik ontvangen of u heeft deze per ongeluk verwijderd uit uw mailbox, dan kunt u de volgende stappen volgen.

Stappen als u geen account- en inloggegevens van VastePrik (meer) heeft

Stap 1

Ga naar de Website van VastePrik: https://vasteprik.mrdm.eu

Stap 2

Kies de optie ‘Wachtwoord vergeten’

Screen Clipping

Stap 3

U komt op een veld met ‘Uw wachtwoord wordt gereset’

Screen Clipping

Stap 4

Vul hier uw e-mailadres in dat u heeft opgegeven op het Toestemmingsformulier en klik op de knop ‘OK’

Stap 5

Als uw e-mailadres wordt herkend, dan ontvangt u op dat e-mailadres een link om een (nieuw) wachtwoord voor VastePrik in te stellen.

Stap 6

(als stap 5 niet van toepassing is)

Als uw e-mailadres niet bekend is bij VastePrik (en dus ook niet in het HemoNED register staat), neem dan contact op met uw zorgverlener. Het juiste e-mailadres moet dan door uw zorgverlener worden ingevoerd in het HemoNED register. Daarna ontvangt u op dat e-mailadres een link naar uw VastePrik account.

 

Ik heb een probleem met de VastePrik app en/of webpagina.

Wanneer u een (technisch) probleem heeft met de VastePrik app en/of webpagina, bijvoorbeeld het uitvallen van de app, inlogproblemen of verdwenen accounts, dan kunt u contact opnemen met de servicedesk van MRDM via servicedesk@mrdm.nl, tel.nr. 088 - 5700 030.

Meer inhoudelijke vragen/wensen over VastePrik, bijvoorbeeld items die u graag toegevoegd ziet worden aan de app, kunt u voorleggen aan Stichting HemoNED via de contactgegevens op deze website.

 

>>FAQ

Wij helpen u graag verder

neem contact op