Verbeterde versie VastePrik beschikbaar!
23-11-2021
Op maandag 22 november (iOS) / dinsdag 23 november (Android) is er een verbeterde versie van de VastePrik app beschikbaar gekomen in de stores!
De verbeterde app is tijdens de ledenvergadering van de NVHP op 13 november gepresenteerd.
Hoe kunt u de nieuwste versie van VastePrik gaan gebruiken?
Wanneer u de VastePrik app al op uw telefoon heeft staan wordt deze automatisch bijgewerkt naar de nieuwe versie. Heeft u ingesteld om apps handmatig bij te werken dan moet u dit zelf doen. Nieuwe gebruikers kunnen de VastePrik app downloaden in de App Store / Play Store.
Zorg er ook voor dat de software van uw telefoon is bijgewerkt naar de laatste versie!
Hoe kunt u inloggen?
Huidige VastePrik gebruikers kunnen inloggen met de gegevens die bij hen bekend zijn: gebruikersnaam, wachtwoord en SMS-code. Vervolgens kunt u weer Touch ID of Face ID instellen om in te loggen. Nieuw is dat wanneer u uw wachtwoord vergeten bent u nu via de knop ‘Wachtwoord vergeten’ een nieuw wachtwoord kunt aanvragen. Andere tips bij het inloggen vindt u op de website van Stichting HemoNED.
Nieuwe gebruiker? Zorg dat uw e-mailadres en 06-nummer door uw Hemofilie Behandelcentrum zijn geregistreerd in het HemoNED register. Op de inlogpagina van de VastePrik app kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via de knop ’Wachtwoord vergeten’.
Wat is er veranderd in de nieuwe versie?
- U kunt gemakkelijk en snel een nieuw wachtwoord aanvragen.
- Uw gebruikersnaam blijft opgeslagen na de eerste keer inloggen.
- Het invoeren van een SMS-code in verband met 2-factor authenticatie is niet elke keer nodig.
- Het scannen van een QR-code op de medicatie verpakking gaat veel sneller en gemakkelijker.
- De lay-out is vernieuwd.
Tips & Handleidingen VastePrik
Elders op deze website vindt u een uitgebreide Handleiding voor iOS en Android, tips bij het eerste gebruik, bij problemen en bij inloggen, en de meest gestelde vragen & antwoorden.
Download de 'Quick start' met tips voor het (eerste) gebruik van VastePrik
Vragen/problemen?
Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met de MRDM Servicedesk:
E-mail: servicedesk@mrdm.nl
Telefoon: 088 - 57 000 30.