VastePrik: bijgewerkte versie beschikbaar!
22-03-2022
De VastePrik (app & webpagina) is op maandag 21 maart 2022 bijgewerkt.
Hoe kunt u de bijgewerkte versie van VastePrik gaan gebruiken?
- iOS telefoon: Wanneer u de VastePrik app al op uw telefoon heeft staan wordt deze automatisch bijgewerkt naar de nieuwste versie. Heeft u ingesteld om apps handmatig bij te werken, dan moet u dit zelf doen in de App Store.
- Android telefoon: De VastePrik app is voor Android al bijgewerkt; u hoeft niets te doen.
- Online webpagina: De webpagina van VastePrik is bijgewerkt.
Wat is er veranderd in de bijgewerkte versie?
- Dashboard: De grafieken geven uw infusies en bloedingen over de afgelopen 7 dagen en afgelopen 2 maanden juist weer.
- Dossier: Bij sommige gebruikers was de januari-maand dubbel zichtbaar in het dossier, dit is opgelost.
- Dossier: De details van een nieuw ingevoerde infusie worden direct correct weergegeven in het dossier, ook zonder vernieuwen van de pagina.
- Dossier: Bij sommige gebruikers was de dossier-tekst wisselend in het Nederlands en Engels, dit is opgelost.
Accountgegevens vergeten of wijzigen?
Uw wachtwoord kunt u zelf wijzigen via de knop ‘Wachtwoord vergeten’ in de VastePrik app. Neem voor het wijzigen van uw e-mailadres en/of 06-nummer contact op met uw hemofilie behandelcentrum.
Tips & Handleidingen VastePrik
Kijk verder op deze website voor tips, handleidingen en de meest gestelde vragen & antwoorden over VastePrik.
Feedback doorgeven
Ervaart u problemen met de nieuwste versie van VastePrik? Geef dit dan door aan de MRDM Servicedesk:
E-mail: servicedesk@mrdm.nl
Telefoon: 088 - 5700 030.
Stuur bij voorkeur een filmpje en/of screenshot mee.