071 - 526 1893

VastePrik accounts opgeschoond

06-04-2022

VastePrik accounts opgeschoond

De VastePrik accounts worden momenteel goed opgeschoond door de app-ontwikkelaar, dat was hard nodig. Zo waren er VastePrik gebruikers die een dubbel account hadden, gebruikers die niet vindbaar waren in het zorgverlener dashboard, en aanvragen of wijzigingen van VastePrik accounts die niet goed doorkwamen. Dit is enorm vervelend en we hopen dat deze problemen nu zijn opgelost!

HemoNED Register leidend
Belangrijk is dat de e-mailadressen en 06-nummers in het Nederlands Hemofilie Register (HemoNED register) leidend zijn bij het aanmaken of wijzigen van VastePrik accounts. Zorg er dus voor dat uw Hemofilie Behandelcentrum de juiste gegevens heeft en geef wijzigingen aan uw zorgverlener door!

Wat voor consequenties kan deze opschoonactie voor u hebben?

  • Er kan een wijziging zijn doorgevoerd in de persoonsgegevens die u in de VastePrik app ziet, bijvoorbeeld in uw naam, geboortedatum of geslacht.
  • Wanneer u recent een wijziging heeft doorgegeven van uw e-mailadres en/of 06-nummer dan is die wijziging nu doorgevoerd; u heeft per e-mail een tijdelijk wachtwoord toegestuurd gekregen om met uw nieuwe gegevens in te loggen.
  • Er kan een nieuw VastePrik account voor u zijn aangemaakt waar u al even op wachtte, u heeft dan per e-mail uw inloggegevens (gebruikersnaam en tijdelijk wachtwoord) toegestuurd gekregen.
  • Uw VastePrik account kan geblokkeerd zijn wanneer u niet meer (juist) staat geregistreerd in het HemoNED Register.

Problemen? Meld ze bij de MRDM Servicedesk!
Klopt uw VastePrik account nog steeds of niet meer, dan vragen we u dit te melden bij de MRDM Servicedesk via email: servicedesk@mrdm.nl of telefoon: 088 – 7500 030. Vraag ook bij uw Hemofilie Behandelcentrum na of uw gegevens juist zijn opgenomen in het HemoNED Register.

>>VastePrik accounts opgeschoond

Wij helpen u graag verder

neem contact op