071 - 526 1893

Problemen met de VastePrik app?

04-02-2022

Problemen met de VastePrik app?

Het kan helaas gebeuren dat u tegen een (technisch) probleem aanloopt met de VastePrik app en/of webpagina, bijvoorbeeld problemen met inloggen. Dit is erg vervelend!

Stichting HemoNED heeft samen met de ontwikkelaar enkele tips opgesteld wanneer u tegen een probleem aanloopt, onder andere welke informatie de Servicedesk nodig heeft wanneer u een probleem meldt.

MRDM Servicedesk
Meld een probleem met VastePrik bij de MRDM Servicedesk:
E-mail: servicedesk@mrdm.nl
Tel.nr. 088 - 5700 030.

Download Tips bij (het melden van) problemen met VastePrik

Lees ook de meest gestelde vragen (en antwoorden) over VastePrik, misschien staat uw vraag/probleem daar al tussen.

Problemen: gebruik zolang de VastePrik webpagina
Het is voor u en voor uw zorgverlener erg vervelend wanneer de app niet goed functioneert. Stichting HemoNED en de ontwikkelaar werken er hard aan om problemen van VastePrik zo snel mogelijk op te lossen. Omwille van uw behandeling willen wij u vragen de webpagina van VastePrik te gebruiken om uw infusies bij te houden zolang u problemen ervaart met de app.

Inhoudelijke vragen / wensen
Heeft u een meer inhoudelijke vraag en/of wens over VastePrik, bijvoorbeeld items die u mist in de app, dan kunt u die voorleggen aan Stichting HemoNED via de contactgegevens op deze website.

>>Problemen met de VastePrik app?

Wij helpen u graag verder

neem contact op