071 - 526 1893

Problemen met de VastePrik App?

26-09-2018

Problemen met de VastePrik App?

Het kan helaas gebeuren dat u tegen een (technisch) probleem aanloopt met de VastePrik App en/of webpagina, bijvoorbeeld het uitvallen van de app, inlogproblemen of verdwenen accounts. Dit is erg vervelend!

Meld een probleem met Vasteprik bij de Servicedesk van MRDM: servicedesk@mrdm.nl, tel.nr. 088 - 5700 030.

Geen inloggegevens ontvangen?

Wanneer u geen inloggegevens voor VastePrik heeft ontvangen of deze bent kwijtgeraakt, volg dan het stappenplan zoals beschreven bij de Meest gestelde vragen (FAQ) 'Ik heb mij aangemeld maar ontvang geen inloggegevens voor VastePrik'.

Problemen: gebruik zolang de VastePrik webpagina

Het is voor u en voor uw zorgverlener erg vervelend wanneer de app niet goed functioneert. Stichting HemoNED en MRDM werken er hard aan om alle 'kinderziektes' van VastePrik zo snel mogelijk op te lossen. Omwille van uw behandeling willen wij u vragen de webpagina van VastePrik te gebruiken om uw infusies bij te houden zolang u problemen ervaart met de App.

Inhoudelijke vragen / wensen

Heeft u een meer inhoudelijke vraag en/of wens over VastePrik, bijvoorbeeld items die u mist in de App, dan kunt u die voorleggen aan Stichting HemoNED via de contactgegevens op deze website.

>>Problemen met de VastePrik App?

Wij helpen u graag verder

neem contact op