071 - 526 1893

Problemen met de VastePrik app?

28-01-2021

Problemen met de VastePrik app?

Het kan helaas gebeuren dat u tegen een (technisch) probleem aanloopt met de VastePrik app en/of webpagina, bijvoorbeeld problemen met inloggen. Dit is erg vervelend!

Meld een probleem met VastePrik bij de Servicedesk van MRDM: servicedesk@mrdm.nl, tel.nr. 088 - 5700 030.
 

Lees ook de meest gestelde vragen (en antwoorden) over VastePrik, misschien staat uw vraag/probleem daar al tussen.

Meest gestelde vragen VastePrik

Opnieuw inloggen of installeren
In veel gevallen helpt het om opnieuw in te loggen of de cache (tijdelijke dataopslag) te verwijderen door de app opnieuw te installeren. Hoe u dit kunt doen staat stap voor stap uitgelegd in het document "VastePrik instructies herinstallatie app" wat u hieronder kunt downloaden.

Problemen: gebruik zolang de VastePrik webpagina
Het is voor u en voor uw zorgverlener erg vervelend wanneer de app niet goed functioneert. Stichting HemoNED en MRDM werken er hard aan om problemen van VastePrik zo snel mogelijk op te lossen. Omwille van uw behandeling willen wij u vragen de webpagina van VastePrik te gebruiken om uw infusies bij te houden zolang u problemen ervaart met de app.

Inhoudelijke vragen / wensen
Heeft u een meer inhoudelijke vraag en/of wens over VastePrik, bijvoorbeeld items die u mist in de app, dan kunt u die voorleggen aan Stichting HemoNED via de contactgegevens op deze website.

>>Problemen met de VastePrik app?

Wij helpen u graag verder

neem contact op