071 - 526 1893

Gebruikerspanel evalueert VastePrik

02-06-2021

Gebruikerspanel evalueert VastePrik

Op 1 juni is het VastePrik gebruikerspanel digitaal bijeengekomen samen met HemoNED en Brightfish (de app ontwikkelaar) om te bespreken wat er wel en niet goed gaat met de VastePrik app. Sinds de introductie van de vernieuwde app in oktober vorig jaar zijn een deel van de gebruikers gestopt vanwege diverse problemen. Toch zijn er maar enkele meldingen van problemen gedaan bij de MRDM servicedesk. Dat is wel nodig om actie te ondernemen, dus meldt u alstublieft zaken die niet goed gaan! Gelukkig zijn er ook ruim 200 gebruikers die de VastePrik app wel kunnen gebruiken zoals hij bedoeld is.  

Het gebruikerspanel meldde dat er problemen waren met inloggen (o.a. gebruikersnaam wordt niet opgeslagen, iedere keer SMS code invoeren, vingerafdruk werkt onvoldoende), dat het voorraadbeheer niet naar behoren werkt (telt soms op in plaats van af) en dat de app vaak traag is bij het scannen van de QR code. 

Het goede nieuws is dat Brightfish al werkt aan deze problemen. Een overzicht van de problemen en de geplande opleverdatum staat elders op onze website vermeld. Het gebruikerspanel heeft aangeboden om mee te testen bij het oplossen van de problemen. Dat aanbod nemen we graag aan. Bedankt voor jullie inzet en tijd!

>>Gebruikerspanel evalueert VastePrik

Wij helpen u graag verder

neem contact op